aliyse063 Kizlar merhaba bir kizim ve bir oglum var kizim 3 yas 8 aylik oglum 2 yas 9 aylik asla durmuyorlar gun icinde artik tukeniyorum siz neler yapiyorsunuz nasil oyaliyorsunuz vakit geciriyorsunuz
brsnhsm aliyse063 Oğlum 2ay sonra 3ü dolduracak ben oyun grubuna yazdırdım. Haftada 3gün 2şer saat. Ona da çok iyi geliyor bana da. Hergün saatlerde dışarıdayız artık park,pazar,fırın heryere beraber gidiyoruz. Yoksa ev çocuğu dğiller artık
MiracAlpinveUmutunAnnesi aliyse063 4 buçuk yaşında bir oğlum var bizim de çok hareketli geçiyor etkinlik kitapları geliyor bir den onları aldım oyun hamuru etkinlik çalışmaları falan yapıyoruz hava güzel artık sabahtan bütün işimi halledip akşama kadar bahçede oyalaniyoruz bu şekilde
DenizSerap aliyse063 Allahım size kolaylık versin oğlum 33 aylık kafayı yedim son 1 yıla yakın Zamandır. Birazcık dinlenmek için öğlen uykusuna devam ediyorum düşünün halimi 😬
DenizSerap MiracAlpinveUmutunAnnesi Tüm gün mü dışarıdasınız ? Gerçekten oğlumla çıkıyorum ve asla yetmiyor ona 3-4 saat 3 yaşa az bir zaman kaldı ve kreşe gönderip göndermeme konusunda kararsızlık yaşıyorum. Sürekli etkinlik yapa yapa tıkandım artık bu kışı nasıl geçiririm bilemiyorum.
maysa-19 aliyse063 park oyun alanı market dolaşıyorum.yorulur uyur diyorum ama hala eve gelince oyun istiyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi DenizSerap Evet şöyle soyliyim sabah 9 gibi uyanırız kahvaltı ev toplama süpür sil yemekleri de koyarım pişer ben evin işini yapana kadar. Sonrasında dışarı çıkarız parka yada bisikletini biner. Karnı acıkınca yine eve gelir yemeğini yediririm biraz ders yaptırırım kitaptan sonra disariya çıkmak isterse yine çıkarırım ki çoğu zaman çıkmak istiyor 😊 Kamyon kepçe oyuncağını falan indiririz bahçeye onlarla oyalanır yada arkadaşlarıyla oynar bende otururum amigurumi bebeklerimi yaparım eşim gelene kadar bahçede vakit geçiririz sonra eve 😊
Dilaraaaaaaa aliyse063 6 yaşına 1 ay kalmış oğlum 4.5 yaşında diğer oğlum ve 1 yaşında küçük oğlum var. Günün nasıl geçtiğini asla ve asla anlamıyorum hersey yapıyoruz ev bir savaş alanı 😂 Ama 2 oğlum sabah kreşe gidiyor sabah 8 öğlen 12.30 geliyorlar sonra biraz park sonra yemek sonra etkinlik kitabı sonra biraz dinlenme ama nasil dinlenme 😂
DenizSerap MiracAlpinveUmutunAnnesi Ne güzel oturmanıza fırsat veriyor oğlum vermiyor anne kalk sen de oyna der peşinden koşturur sonra benim pil biter umarım zaman geçtikçe düzelir🥹🥹
MiracAlpinveUmutunAnnesi DenizSerap Kimi zaman Miraç alp te yapıyor sürekli düşüyor mesela bende yerine göre düştüğü için oturamıyorum 😊 Ah ben neler yaşadım merak etmeyin düzeliyor lar
DenizSerap MiracAlpinveUmutunAnnesi Ah inşallah gerçekten takviye kullanıyorum enerjim ona yetişsin diyeee😬😬
DenizSerap MiracAlpinveUmutunAnnesi Şimdilik evet eklem ağrım yok enerjim biraz daha iyi. Düşünün sabah 6.30 gibi uyanıyor öğlen 12 de ben pert oluyordum şimdi iyiyim akşam üstü çıkacak kadar😂
DenizSerap MiracAlpinveUmutunAnnesi Evet 3 saat bile uyuyor çünkü erken kalkıyor bi dk oturmuyor yoruluyor enerji toplayınca hoop yine başlıyor 😁
MiracAlpinveUmutunAnnesi DenizSerap Anam maşallah benimki asla uyumaz 2.5 yaşında bıraktı öğle uykusunu çok yorulsa bile uyumuyor
aliyse063 Kizlar 10 ay olcak İstanbula tasindik alt komsum ikidebir vuruyor ses oluyo diye esimde yogun calisiyor firsat buldukca parka gidiyoruz ama yetmiyo evde etkinlik oyun herseyi yapiyorum disari cocugu oldular artik ev yeterli gelmiyo sasirdim napcagimi