Alpimim 8 aylık bebeğim ve doğru düzgün ek gıda almıyor malesef neler denedim neler olmuyor midesini bulandırıyor tatlisindan kabagjna herşeyi denedim yemiyor ,kilo alımı iyi şükür ne yapsam acaba normal de de ağzına oyuncak falan da koymaz
Hck00 Alpimim 9 aylığız bizde yoğurt hariç diğer besinleri üçer dörder kaşık yiyoruz. 8 aylıkken bizde aynı durumdaydık hemen kusuyordu doktorumuz gaviscon verdi bulantılar kesildi ve bebeğinin kilosu 1 yaşındaki bebekle eş değer kilo alımı güzel o yüzden 1 yaşına kadar anne sütü veya mama hangisiyse o ağırlıklı ve ön planda olmalı zaten 1 yaşından sonra elbet kendisi yiyecek fazla takılma dedi
Alpimim Hck00 sizinde mi yiyeceklerden tiksiniyordu benm sadece biberonda su içiyor bazen kefir koyuncada yüzünü eksiyo
Alpimim Hck00 bizimkide tiksinerek öğüruyor sanki boğazında bişey kalmış gibi yapıyor 8 aylık olmasına rağmen sadece anne sütü alıyor ara ara teklif ediyorum yine aynı bende zorlamadan anne sütü veriyorum açıkçası iki tane bebeğim var zaten aşırı yıpratıyorlar beni buda böyle olunca aşırı sıkıntı yapıyorum