Arkadaşlar 10 gün önce spiral taktırdık doktor muayenede rahim duvarımın kalınlaştığın adet görüceğimi söyledi öylede oldu iki gün sonra adet oldum bugün 8. Gün hala devam ediyor adetim ve bugün daha yoğunlaştı normalmi sizce? Ben adet oldum diyorum ama kanamada olabilirmi bu kadar ? Ama belirtiler akıntının şekli vs adet gibi🥺