1 haftalık anneyim. Çok tecrübesizim. Çok telaşlıyım. Evimiz geceleri 21-22 gündüzleri 24 derece. Ben evde pijama üstüne yelek giyiyorum geceleri kalın bir battaniyeyle uyuyoruz. Bu yüzdenn bebeğime 2 kat takım giydiriyorum gündüz üzerini müsline sarıyorum gecede müslinin üzerine ince bir battaniye sarıyorum. Sık sık ateş ölçerle ateşini ölçüuorum 36.5- 36.8 arası. Normal mi?