Ben sezeryan doğum yaptım oğlum 3.700 kilo doğdu benim sütüm geç geldi 3.400 e kadar düştü hastane bana emzirme konusunda yardımcı olmadı mama ver diyen olmadı ilk çocuğum ve cahilim sonra bir doktor bulduk 3. Gün mama verdik ben de bu arada sağarak sütü anca getirdim ama çok yetersizdi 4 ay boyunca hem emdi hem mama aldı 4. Ay sonunda emmeyi bıraktı 5. Ayda sagarak süt vermeye başladım başlarda 90ml çıkan sütüm şimdi çekildi ve hiç gelmiyor o kadar üzgünüm ki buraya sırf içimi dökmek istediğim için yazıyorum sanki yavruma yetersiz bir anne olmuşum ve onu besleyememişim gibi benden uzaklaşmış gibi hissediyorum siz siz olun emzirebildiğiniz kadar emzirin 😢