Ah yaaa dediğiniz herşeyi yapıyorum ama yok ağlamakta kararlı🤦🏻♀️ Bide iç çeke çeke ağlıyo içim parçalanıyo. Dün yine böyle ağladı 3 saat. Yıkıyalım dedik. Yıkarken aşırı sakinleşti ama her dakika yıkamakta olmaz. Ahhh bilemedimm 🤦🏻♀️ Çok zormuş bu atak haftaları