Bu sabah aşılarını oldu. Eve geldik kızım katıla katıla ağlamaya başladı ateşi vardı calpol verdim. İlk bebeğim ve tecrubesizim bende ağladım çok zormuş aşırı huzursuz canı yanıyor belli beni deli gibi emen bebek meme veriyorum agliyo emmiyo napicam nasıl gecicek bugün yardım edin fikir verin anneler noluur