Bebeğim 17 aylık ayın 20 . De ayını dolduruyor 18 aylık olucak 18 ayda asılar var ama ben sehır dısında cıkıcam yazlığa gideceğim daha doğrusu yaz boyu orda olucağım sormak istediğimde aylık aşısını ayını doldurmadan yapsam sorun olurmu yaptıran varmı 1 hafta öncesinden falan ?