g-k-s0212 jose Saramago - Ölüm bir varmış bir yokmuş kitabını tekrardan okuyorum. Şu sıralar garip bir şekilde eskiyi özleme psikolojisindeyim. Kitapları değil de, kitapları okuduğum o zaman dilimini özlüyorum. Psikolojik rahatsızlığı olan her birey anlıyordur şuan demek istediğimi, düzenli olarak bir çöküş zamanımız oluyor 😄Kitaba dönecek olursak ölümün birden ortadan kalkması sonucu gelişen olayları anlatıyor. Tahmin edilebilmesine rağmen çok sevdiğim bir kitaptı. Birde Alper Canıgüz’den Tatlı rüyalar kitabını okuyorum. Mizahi bir bilim kurgu diyebilirim. İlk okuduğumda orta okuldaydım ve aşırı keyif aldığımı hatırlıyorum. O zaman kitabı derste okuduğum için öğretmenim el koymuş, geride vermemişti. Nasıl bir travmaysa hala hatırlıyorum. Aşırı üzülmüştüm. Tekrar okuyorum ve yeniden keyif alıyorum. Alper Canıgüz müthiş bir yazardır. Bütün kitapları da kitaplığımda, tekrar tekrar okunacaklar kısmının baş tacıdır. “Bu okuduğun kitaplar senin hayatını kurtarmayacak” diyen orta okul öğretmenime nasıl bilendiysem, şuan çevirmenlik yapıyorum. Onlar iş olduğu için şuan okuduklarım listesine eklemiyorum. Şuraya insanın içini açan; kitap, tatlı, kahve, bitki ve manzara karışımı fotoğraflar eklemek isterdim. Maalesef ki okumak istediğimde, kendime ortam yaratacak kadar vaktim olmuyor ve kahvelerim hep yarım kalıyor. Şartlar ne olursa olsun okuyup okutuyoruz efendim 😄