Selmanur_a bence açlıktan değil de anne kokusu istiyor sana bağımlı olması normal bide gazını rahatlayıp kolay uykuya geçmesini sağlar anne sütü benim oğlum da o aylarda öyleydi ve bende yorulmuştum artık nerdeyse oturup ağlıyordum bu çocuk doymuyor mu diye ve dayanamadım 3 aylıkken mama takviyesi yaptım biberona geçince biraz korktuğum gibi memeyi bırakır gibi oldu ama ben günde sadece 2 kere verdim sabah ve akşam olmak üzere sonrasında düzeldi hala da meme mama şeklinde ilerliyoruz bu arada 1 yaş olduk 😉