simaybrcu Süt alerjisi olduğu için rota aşısı olamıyoruz.. Süt alerjisi olupta rota aşısı olan var mı peki?
AntiSosyallKelebek simaybrcu Benim kızımın bağırsak tepkili süt alerjisi vardı yaptırdım 3 doktor yaptır 1 i yaptırma dedi sıkıntı yaşamadık
lyl0742 simaybrcu bizim de cilt tepkili süt alerjimiz var 2 doz rota aşısı yaptırdık doktorumuz hiçbir sakıncası yok dedi ilk kez duyuyorum alerjisi var diye aşı olamadığını
Bibebebi simaybrcu kendi doktorum yapalım dedi ben yine de başka bir doktordan da fikir aldım o daha kötü edersiniz dedi. Ben kendi doktorumuzu dinleyip yaptırdım ve bir sorun yaşamadık çok şükür 🙏🏻
Mavis34 simaybrcu benim bebeğinde et süt ürünlerine alerjik tepkiler verdi bağırsakları alerjik dedi doktorumuz kestik o ürünleri ama rota aşısı olduk bir sıkıntı yasamadik