Kızım 10 aylık ve emeklemeyi biliyor.Fakat sevmiyor mu diyeyim korkuyor mu diyeyim anlamadım ama öyle oturuyor.Öyle odalara gideyim etrafı kurcalama yok.Emekleme de 2 3 atıyor sonra tekrar oturuyor.Malesef bir kaç kez düştü geriye oturmaya çalışırken acaba özgüveni mi kırıldı,korkuyor mu ayakta durmak daha çok istiyor.Biz tuttukça adım atıyor ediyor.Belki de emeklemeyi sevmiyor.Hantal bir kız 😮💨🙄😁böyle olan var mı