Babyuraz Merhabalar bebeğim 3500 gr doğdu doğduktan 3 gün sonra 3300 gr düşmüştü anne sütüyle besleniyor. bugun kontrolde 4700 gr çıktığını gördük 17 günde bu kadar kilo alması normal mi bunu yaşayan var mı
rua_da_senhora_das_verdades Babyuraz Benim oğlum ilk ikinci ayda doğum kilosunu 2 ye katladığı için kan alıp baktılar. Sorun çıkmadı. Sadece anne sütü alıyordu. Anne sütü alan bebeklerde sorun görünmüyor ama tedbir için şeker ve troid sorunu var mı diye bakılıyor.
Tazeanne0134 Babyuraz maşallah maşallah canım demek ki sütün yarıyor Allah’ım esirgesin Sağlıkla büyüsün inşallah canım