Merhaba güzel anneler
Yaklaşık 1 ay sonra işe başlayacağım bebeğim 4 aylık ve sık sık emiyor 2-3 saatte bir
Ben bakıcıya günlük ne kadar süt bırakmalıyım ?
Hangi biberonu kullanmalıyım ?
Meme reddi olmasın diye kaşık biberon mu yoksa anne memesi gibi emdikçe gelen biberon mu almalıyım?(bildiğiniz varsa söyler misiniz marka olarak)
Kafamda birçok soru var ilk kez ayrı kalacağım
Bilenler tecrübeliler bana yardımcı olabilir mi ?