
Ramazanda bizde hastanede yattık rota virüsten eve taburcu olunca da bana geçti hatta. Farklı şehirlerden arkadaşlarımın çocuklarıda hep oldu. Tüm çocuk servisler rotadan geçilmiyor zaten . Aşılı aşısız farketmiyor aslında. Ben kimi arkadaşlarım hastanede yatarken kimileri evde ilaç tedavisi alıyordu neye göre ayırdıklarını doktora sormuştum. Yer okurda servise her olmaz ise çeşitli ilaçlar ile evlere yònlendiriyoruz dedi . Serviste aşılı olup daha zor iyileşip bizden daha geç eve taburcu olanlarda vardı. Rota aşısı 10 seneyi doldurmadığı için tam koruyuculuğu için şüpheler var .