Oğlum 17 aylık genelde evde seslenince bakar ismiyle çağırınca sadece arada birşeye dalınca TV ye veya oyuncağına çağırınca bakmaz yada bir kaç kez çağırırım öyle bakar şarkı soyluyince ona oynayınca ağlayınca göz temasi kurar ama bugün pediatrik e gittik huysuzlandi öncesinde içeri girmeden ve doktor benimle göz temasi kurmadigini ve ismine bakmadığını söyledi