Eviödeki döküntüyü görseniz herhalde kriz geçirirsiniz 😂 oğlum 4 gün sonra 9 aylık olacak inşallah ve asla yerinde durmuyor. Yemek lazım, çamaşırları katlamak lazım, döküntüleri toplamak lazım ama ben umursamıyorum çünkü onun bu günleri bir daha geri gelmeyecek sizin içinde bulunduğunuz ayda aynı şekilde huysuz uykusuz bir durumdaydı ve o zaman karantinaya girmişti eşim sadece ben ilgileniyordum hem onunla hem bebeğimle. Ev işi bitmez kardeş valla bak bebeğini al dışarı çık temiz hava iyi geliyor uyuyor sakinleşiyorlar en azından. Ben öyle yapıyorum 🙏🏻 pis pasaklı bir insanda değilim yanlış anlaşılmasın aksine çok düzenli biriyimdir ama şimdi yıkanankarın içinden alıp giyiyoruz dolaba girmeden 😂😂😂 yoksa bebeğim benden ben de ondan mahrum kalacağım. Hem psikolojik hem fizyolojik açıdan ihtiyacı var size. Sarılın bebeğinize ❤️🙏🏻