tamamsen Pazartesi günü doğum yaptım kızlar, artık uygulamaya geçiş yapmış bulunmaktayız. Fakat benim gibi ağrı sancı çeken var mı sezeryan sonrası çok kötüyüm başından geçen var ise
Nazlican tamamsen öncelikle gecmiş olsun Henüz çok yeni ağrı sızı olması normal Bol bol yürümeye çalışın Eğilip kalkarken dikkat edin ve üşütmeyin Benim 5 ay bitti hala ara ara ağrı sızı oluyo
Gul-42 tamamsen tabı canım normal o benım bır ay surdü yatıp kalkamadım gecıyor merak etme gecmeyecek gıbı hısedıyorsun bır bakmısın gecmiş
Zeynep1903 tamamsen 15 gün cektım canım Allah sıfa versin bir an önce toparlarsın umarım bu kadar uzun sürmez
Feyzosunannesi tamamsen geçmiş olsun, bol bol yürümeye çalışın, ilk günler böyle ağrı olması çok normal zamanla geçecektir
Deletedmom_32 tamamsen 15/20 gün sonra acı hissetmeyeceksin fazla geçmiş olsun ilk başlarda zorluyor biraz ama alışıyor insan
tamamsen Kızlar bebeğim de kuveze alındı 3300 doğmasına rağmen belki o olsa ağrılarım dinerdi ama malesef işte iki kat oldu ağrılarım zindan oldu resmen. Bir daki aklım olsa bu arada normal doğum yapardım sezeryan çok kötüymüş