Kumsalsmomt Kızlar 47 günlük bebeğim var ilk bebeğim havalar baya sıcak 34 derece civarı şuan bebeğimi nasıl giydirmeliyim şapka eldiven takmalı mıyım hâla ?
333 Kumsalsmomt 34 derece çok sıcak canm zıbın atlet üzerine tek kat ince penye zıbın ya da takım yeterli
Ebru-isil Kumsalsmomt bebekler sıcağı sevmez terlemeyeceği şekilde ince bi zıbınla durabilir. Terler üşütürse sıkıntı aslında özet olarak
Guneskiz48 Kumsalsmomt ev 22 derece iki kızım.da sadece zibinla duruyor iki kızım da okudukları gün bile sadece zibinla ve klimaya durdular bebekler sıcağı sevmez 34 derecede pişer çocuk biz evinizi asla 22 derecenin üzerine cikarmiyoruz direk klima açıyoruz
balliordek Zıbın şort çorap yeterli bence o dereceye. Çorap da ayakları soğuk olmasın gaz olmasın diye biraz daha büyük olsa ona da gerek yok
Kumsalsmomt Guneskiz48 47 günlük ya daha çok küçük olduğu için hasta olmasından korkuyorum tecrübem olmadığı için bilenlere sormak istedim
Guneskiz48 Selennnnnn biri 8 buçuk aylık diğeri 22 aylık ama.yenidogan zamanlarında da hep zibinla durdular ve evde klima 24 saat acıktı doktorumuz ne dediyse hep onu dinledim
Selennnnnn Guneskiz48 Odanın derecesini 24 yapıyorum yine de üzerine yatarken battaniye seriyorum ben abartmışım🥹 hele ki şuan şu havalar da ne giydirsem derdi henüz 1 aylık bebeğim. Yozgat’ta yaşıyoruz gece çok soğuk oluyor
Guneskiz48 Kumsalsmomt dediğim gibI iki kızım da doğdukları gün klimaya tanıştı ve hep sadece zibinla durdular hiç de problem olmadı
Guneskiz48 Kumsalsmomt yok hiç kuruluk yaratmadı yazın hava çok net oluyor zaten klima biraz o nemi aliyor iyi oluyor
Guneskiz48 Selennnnnn gece bende uzun kollu pijama giydiriyorum ama üzerini ortmiyorum tam tehlikeli havalar ama ben kızlarım soğuğa çok alışkın o yüzden hiç sorum olmuyor