Mervenur11 Merhaba hanımlar bebişleriniz kaç aylıkken dillendileer neler demeye başladılar biz 8 aylık olduk şuan sadece baba ve mama diyo minik kızım ve henüz sürünmeden emekleyeme geçemediik çok çok hızlı sürünüyoruuz devamlı 😂
Busemertt Mervenur11 mem diyor memeye. Ham diyor mutfağa ve yiyecek olan herşeye. Anne diyor. Al ver gel bay bay hayır komutlarını anlıyor ama söylemiyor. Emekliyor ama sanırım yakında yürüyecek tutunarak yürüyor ellerini bırakınca dengede kalabiliyor. Allah şimdiden yar ve yardımcım olsun 😂
birannebirmelek Mervenur11 baba dede anni nennen diyordu o aydayken şimdi 9 buçuk aylık onlara mama cıs cici hadi eklendi 😁artık emekler bence benim kızımda sürünürdü hep 8. Ayda emekledi şimdi ışık hızında emekliyor
Baby12345 Mervenur11 bizde 8 buçuk aylığız sesler çıkarıyo fakat öyle mama dede gel gibi şeyler söylemiyo. Emeklemiyoruz fakat çok hızlı sürünüyoruz
Mervenur11 Busemertt Çok zor gerçekteen artık koltuk yüzü göremez oldum yerde peşinde gezmekten allah yardımcımız olsun kablolara siper olmaktan bezdim 😂
Nursena0606 Mervenur11 anne, baba, mama, dede, gitti(ditti) diyor. Alkış yapıyor, bay bay öğrenme aşamasında, birkaç gündür emekliyor. Bulduğu her yerden ayağa kalkıyor.