4 aylık bebeğim var doğduğundan beri sagarak besliyorum. Tomme tippee nin antikolik biberonu kulllaniyoruz 3 aylık olduğunda 3 aylık başlığını almıştım emzigini yani ama bardaktan içer gibi bitiriyodu çocuk hemen o yüzden tekrar yenidoğan başlığını kullandım 4 aylık hala onu kullanıyoruz.simdi avent natural biberon almak istiyorum ama biberonun kendinde 1+ emziği var o bizi götürür mü yoksa 3+ olan emzigini de almalı mıyım? Tommee tippee gibi olmasın o da kullanan var mı acaba?