Annisno Anneler yaz geldi malum 🌞 güneş kremi tavsiyelerinizi bekliyorum. Var mı en iyi bildiğiniz bir marka 🪴
hilfigertommy Dün doktorumuzun önerisiyle 9 aylık bebeğim için mustela 50spf aldık😊😊sanırım 220tl civarıydı.200ml baya büyük. Yazı çıkarırız gibi.alır almaz denedik. Kıvamı gayet güzel.tampon hareketlerle yüzüne kollarına bacaklara uyguladık. Şimdilik memnunuz.
Esra26 hilfigertommy Bende mustela aldım, büyük boy epey idare eder bizi de şu an için memnunum herhangi bir problem yaşamadık.