Domino 38+3 de normal doğum oldu benimki ama dışarı çıkıyor geziyordum tabi artık aşağı iniyor aşağıda hissedersin yavaş yavaş suyun gelirse hemen hastaneye sakin ol hiç de panik yapma ben gülerek gittim hastaneye 😀selfie bile çektim hatta İstanbul dışına gezmeye gittim bi teyze bana dedi ki ne geziyorsun kızım bebek aşağı inmiş dedi dikkat et dedi 10 gün sonra doğdu 😀