Semayil canım, benim oğlum 21 aylık ben doğduğu ilk günden beridir kullanıyorum. İlk zamanlar bebek küçük olduğu için birçok sıkıntı yaşadık ama şu anda öyle bir durum yok çok şükür; çünkü artık biraz daha büyükler. Kabızlık falan olmuyor şu anda. Bir de benim çocuğun yemeklerle pek arası olmadığı için sık sık vermek zorunda kalıyorum ona rağmen kabızlık çok olmuyor çok şükür