Kizlar simdi.size.hikayemi anlatıyorum birde iki tane soru sorucam ben 40+6 haftalıkken doğum yaptim bebeğim anne karninda kaka yutmuştu akcigerinde enfeksiyonla doğdu ve yoğun bakima aldilar 12 gün yoğun bakimda tedavi gördü sonra cikarttilar bugün 50 günlük oldu ama şimdiye kadar sürekli hırıltı hizli nefes alip vermeyle hep acillere hastanelere götürdük sürekli röntgen cektiridk akciğerinde azicik enfeksiyon kalmış zamanla bağışıklık kazaninca geçecek dediler bugün yine götürdüm yine röntgen çektirdim yine azicik kalmış nezaman geçer gerçekten büyüyünce geceermi varmı böyle başına gelen eden bide kızlar birşey daha sorucam emerken kafasi çok terliyor normal mi acaba kafa teerlemesi su gibi oluyor bundan endise etmelimiyim