Bukeettt7 bnm gözüm kahve eşimin yeşil. İlk doğduğu zamanlar Bi yeşil Bi mavi görürdük gözlerini, şimdi 4 aylık gözlerinin etrafı mavi içi kahve . Ama görenler ela olcak dio. 😃Bizde çok istedik mavi yeşil olsun diye ama maalesef olmiycak gibi. Bir yaşını bekliyorum rengi tam oturması için. Sağlıklı olsunda isterse siyah olsun önemli değil tabii 🙏