duygu_ars Sla7723 ya öyle mi mama mı değiştireyim ben doğduğundan beri bunu içiyor ama anne sütü ağırlıklı
duygu_ars Deffneee yok bebelac gold veriyorum şimdi mama değiştirmem gerekir mi bu yeşil kaka sıkıntı mı
Deffneee duygu_ars ben de sma yeşil kaka yapıyo diye bebelac a geçtim kaka rengi düzelmişti tekrar yeşil olmaya başladı . Tabi denemek lazım normalini bulana kadar 😀
hilalinannesiiii Golgicisimcigi benim kizimda 20 gunluk tek göğsümu emdigi icin gunde iki jez mama veriyorum benimde su icirmem gerkeir mi
Golgicisimcigi hilalinannesiiii canım iki aylık okudum ben seni günde bi defa veriyodum benim ki 20 günlükken az ver ben şuan 30 falan veriyorum bi lokma bile versen yeter ona midesi ufacık zaten