Ahmetaslanannesi Arzum blender seti almıştım daha çok kullanmadan kırıldı mikseri şu an bir kek bile yapamıyorum miksersiz olmuyo ikidir malzemem ziyan oluyor Trendyol da 160 TL diyor arkadaşlar yorumlar da iyi kullanan var mı