Anneler oğlum 4 ay 16 günlük. 2 haftadır kan damlasına başkadık aç karna veriyorum 2 saat sonra mama içiyo. Ama fazla gelince çok az kusuyo ve içinde kan damlasının renginde bi renk var. Dr demişti bazı bebekler kusabiliyormuş ekstra öneririz diye. Benle aynı durumu yaşayan varmı ? Kustuğu şey kesinlikle kan değil bu arada siliyorumya leke gibi kalıyo kahverengiye dönüyo