Devramber Hanımlar 9 aylık oğlum çok fazla terliyor. Emzirirken kafası su dökmüş gibi sırılsıklam oluyor. İnce giydiriyorum atlet tişört altı desen tek kat. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Aklimdasin Devramber normal bence. 2 oglumda cok terler. Digeri 11 aylık. Emerken enerji sarfettikleri için bide erkeklerin vücud ısıları bizden daha farklıdır fazla kalın giydirmeyin sevmezler