Nihalalp ozomom yaaa korktum şu an ayın 2sine kadar nasıl sabredicem. Geçen ay (5.ay bitimi) 1cm açığı kalmisti
Nihalalp Alyaaselim benim ki zaten 2 sinde 6ayini bitirecek inşallah hemen kapanmaz ama kapanırsa da korkmama gerek yok değil mi
Alyaaselim Nihalalp bana çocuk nöroloji doktoru öyle dedi. Kızım başka bir sebepten nöroloji takipli erken kapanması sorun değil baş çevresinin büyümemesi sorun demişti sorduğumda
Metee1616 ozomom 6 ayda çok az kalmış kapanıcak dediler 0,5 cm kadar 7 de kapanmıştı bas cevresi büyüyorsa sıkıntı yok dedi doktorumuz suan 9 aylık
ozomom annediyebiri herhangi bir sorun oldu mu acaba benim de bebeğim 3 aylık kapanmak üzere dedi hemşire
annediyebiri ozomom şimdi 9.5 aylık bir sorun olmadı henüz. beyin cerrahına götürdük büyümesine bakılsın dedi
Birpasaannesi23 ozomom bizim doktorumuz davit 3ü gğn aşırı ver dedi öyle yaptm hâlâ açık doktorunuza danışın istersenz
Birpasaannesi23 Nihalalp 6 aydan sonra kapanınca sıkıntı olmuyor 1 cm varaa iyi igne ucu kadar bile açıklık olması iyiymş
ikiprensesannesiiiii Asenam16 bıngıldağı kapanmaya yakınsa kesin. Kardeşim yaz bebeğiydi onda kapanmak üzereydi bıngıldağı doktor kesmişti d vitaminini. Güneşten aldığı yeterli demişti