Denizzz88 Azramina bende var 3′lü serisini aldım ilk zamanlar baktım biraz tariflere ama çokta gerekli değil yani internette de var zaten hep o tarifler almaya değmez
ismihan87 Azramina bende almıştım ama anlatımı yapılış tarifi falan garip yazılmış açıkçası ben beğenmedim niye böyle yoğun ilgi görüyor bu 3 lü serisi anlam veremedim. İnternette çok daha açıklayıcı ve güzel bence
Azramina Denizzz88 hatta bende 3 lüsünü alayım dedim . Sonra 1 tanesini deneyim dedim . Evet internette çok var ama direk takip edebileceğim düzenli bir yer bulamadım
Denizzz88 Azramina instagramda ek gıda tarif falan yazdım ben aramaya birkaç hesap çıktı onlara bakıyorum ama kitaplardan bırak kendi yesin sanki daha güzel gibi blw ye yönelik o ama blw yapmıyorsanız da büyüdüğü zaman yapabileceğiniz tatifler var
Elif_Almila Ben de var ama zaten hep internette olan tarifler ek olarak ek gıda süreci hakkında bilgi yazıları var kitapta uzmanlar yazmış ama onlara da yine internetten ulaşabilirsiniz
Azramina Elif_Almila siparişi iptal etmeye çalışacağım . Çok teşekkür ederim. Görüşlerinizi paylaştığınız için
1balkizannesi Azramina Bence gerek yok Instagram’da bir sürü tarifler varmış zaten oralardan bakın Bence kitaplar da zaten çok pahalandı. Ben bebeğime ne pişirsem diye bir kitap aldım Çok kullanamadan büyüdü çocuk zaten.