balannesiii eyll_544 bebelac gold bence canım en iyisi bir doktora sormuştum en iyisini kullanıyosun demişti aptamil kabızlık yaptı bizim bebekte çöpe attım
ZGD AynurGuzel_ aptamilin hangisinde şeker var acaba? Benim bildiğim kadarıyla laktozdan kaynaklanan bir şeker var ki o da anne sütünde de var. Aptamil kullanıyorum ben de bebeğime. Böyle çok yorum görünce merak ettim.
Baharaytekin eyll_544 her bebege göre degısken durum aslında biz bebelac gold kulöanıyoruz dogumdan beri sorunsuz
Didotudo eyll_544 dr muz bebelac önerdi ama kusan bebekse kusturabiliyor dedi ikinci sırada aptamil sonra humana diye soraladı
Busraeslem eyll_544 bebeğe göre değişir ben aptamil kullandım bebeğim çok kusuyodu bebelaca geçtim memnunum
MinikcivcivimDeniz eyll_544 aptamil kabızlık yaptı makatında çatlak oldu iyi gelmedi bize.bebelac gold kullanıyorum çok memnunum kilo alımı çok güzel