40+4 de suni sancıyla doğurdum bebeğim hala dönmemişti ve taşıyamıyordum artık kendimi bir de zamanı geçtikçe insan daha çok sabırsızlanıyor her gün bugün de olmadı deyip üzülüyordum. Bir de kız bebek erken doğar derdi herkes kendimi hep öyle hazırlamıştım. Olmadı suni sancı olmasa doğacağı yoktu ☺️