Gamzekorkmaz95 Bebegim beşikte uyumuyor 4.5 aylik sadece bizimle yatakta uyuyor ne yaptıysam ne ettiysem besigine geçmiyor kızımı besigine nasıl alistirabilirim acaba Bi fikri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim
Puk Gamzekorkmaz95 Önce sadece gündüz uykularında beşiğe koyarak başlayabilirsin ben öyle yaptım ısrarla devam edince alıştı uyandı yine beşiğe koydum şuan tam kolay alışkanlık kazanma dönemi
Baakpnr- Gamzekorkmaz95 5. Aya girer girmez alıştırın şu an 4. Ay olan lanet atak dönemindesiniz ben kızımı ayakta sallardım 5 aylık olur olmaz uyku egıtımı verdim kendim 1-2 gün zor sonra alıştı . Sizin de öyle olur ağlar falan ama alışır tabi cok ağlatmayın sakinlestıkce beşiğe koyun yatır kaldır yapın
Baakpnr- Seymanb61 ben ayağımda sallıyorum salla dur yöntemi ile verdim canım 🌺 az sallayıp durdum ağlarsa salladım susunca durdum o şekilde 🥰
Baakpnr- Seymanb61 yüz üstü yatıyorum emzik veriyorm pış pış müziği açıyorm bu sekılde uyuyor . Müzikte destek ama daha 10 gün oldu onu da azaltacak bir süre sonra . Postum var bakın isterseniz 💕