yazgulu123😄 oluyor öyle yeme krizleri takmayın rayına oturuyor. Sütüm çoktu gerçekten ama şimdi 5 sağıma düştüm bariz azalttı. İyice azaltmak istiyorum ama bebeğim yemek falan yemiyor, sıkıntımız büyük 🤷🏻♀️ mamadan da tiksiniyor. Gittiği yere kadar artık, çok çok yoruldum