Kızlar oğlum doğalı nerdeyse 2 buçuk ay olcak göbeği 13 günde düştü .bide bana sorun ne çektiğimi kaynana dikildi tepeme o göbek 1 haftada düşer de niye düşmedi yumurta sarısı sürelim .hayvan tereyağı sürelim .batikondu felan derken şükür hiçbirisini sürdürmedim iyice enfeksiyon kapardı yoksa .1aydır oğlumun göbeğinde kokulu enfeksiyon akıyor gitmediğim doktor kalmadı hiçbirisi de tam çaresini söylemiyor deli olcam ilk gittim doktora bişey sürdü göbeği masmavi oldu o mavilik zamanla geçti enfeksiyon gene başladı .dün gittim doktor bezden dolayı olur dedi bez büyük geliyor dedi ama enfeksiyon hiç beze bulaşmıyor hep zıbınında .doktor göbeğini sıktı bide acaba bişey çıkarım diye hiçbişey çıkmadı .akşam ben çok hafif sıktım pıt diye enfeksiyon çıktı telefon ışığıyla baktım göbeğine orda toplu iğne ucu kadar biryerde enfeksiyon birikintisi var başına gelen anneler neler yaptınız acaba bi yardım edin