1prensannesi06 Bebeğim normalde de aşırı kusan bi bebek sürekli kusuyor ama her zaman beyaz kusuyordu fazlasını atıyordu yani ama bugün 3 kez kustu ikisinde su gibi şeffaf kustu neden olabilir
Rahimesevda 1prensannesi06 bnce Dr götürün daha iyi olacaktır. Bu aralar rota virüsü salgını var cnku . Kusma ateş şeklinde başlıyor
Marinora 1prensannesi06 merhaba, benim bebeğim de aynı şekilde su gibi kustu bugün merak ettim siz sebebine dair fikir sahibi oldunuz mu? 😊
1prensannesi06 Rahimesevda normalde de kusuyo ama sürekli su gibi şefaf kustuğu için garipsedim rota virüsünde de öyle mi oluyor ateş yok ama damakları kaşınıyor sürekli kucakta çok huysuz diştendir diye düşünüyorum
1prensannesi06 Ozlem2904 süt alerjimiz yok mama ile besleniyoruz zaten sürekli kusuyor ama şefaf kusması kafamı karıştırdı
Rahimesevda 1prensannesi06 kusma oluyor. Dişden dolayı kusma olmaz . Bir tanıdığıminda kusmayla başladı sonra ateş vs oldu yani bnce Dr götürün kafanızda soru işareti kalmasın derim . Şahsen bn kusma ateş öksürük olunca direk kendimi hastaneye atiyorm geçmiş olsun 🌺
1prensannesi06 Marinora merhaba hayır kendi kendine geçti ara sıra oluyor hâlâ ama bi sıkıntı olmadı çok şükür önemli bişey olduğunu düşünmüyorum :)