Bebeğim beş ay kadar emzik emmedi çok zor uyuyordu sonra alışınca şu anda çok rahat uyuyor ama uyuduğunda çekemiyorum bırakmıyor çünkü gece uykusuna yattığında sabaha kadar kendi kendine atmış oluyor genelde. Şu anda benim için kurtarıcı ama sonrasında benim için bir sorun olur mu siz emziği kaç yaşına kadar ya da ne kadar verdiniz ya da nasıl bıraktırdınız ? Bir akrabam ben dört yaşına kadar bıraktırmadım hiçbir sorunda yaşamadım çok rahat uyuyordu beni kurtarıyordu ben de kullandım dedi şu anda uykuları benim için en büyük sorun o yüzden şu anda bırakamam biraz da kendi rahatını düşünmem gerekiyor daha sonrasında sorun olur mu ama