hulya1406 Kahve_kokusu evet 9.ayda ve 12.aydı 9.ayı yaptırdım şimdi 18 aylık kızım 2.aşısını hemşiremiz 2 yaşına kadar yaptırmam gerektiğini söyledi.2 doz yeterli dedi doktorum.2.de getirttik yaptıracam sipariş verdim
Keremikoo Biraz gec kalmakla beraber 13.ayda ilk doz nimenrix yaptirdim. Bexseroyu daha sonra yapalim 3 doz yapilacak dedi doktorumuz