oglumuz01 Havaya kaldırdığımda sağ tarafa düşüyor. Solda duramıyor. Beşiğide bize bakan tarafta yani sağ tarafta sağa mı alıştı ya. Şimdi yan yatırdım soluna. Böyle mi yapmam lazım yoksa yine sırt üstü yatırıp soluna mı bakıtmam lazım