Selam anneler biz bugün 3 ay 3 günlüğüz.Dogdugundan beridir takviye mama veriyorum kızıma sma 1 no ama bu 3 gündür mama yemek istemiyor yaptığım tüm mamalar çöp oluyor Bi ara hipp kullanmak istedim ama onu begenmedi sanirim içmek istemedi ve sonrasında hepsini kustu sonra tekrar sma ya devam ettik ama şuan hiç içmiyor sadece emziriyorum ve sutum yetersiz ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı