Rueemeysa Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 14 günlük rota aşısının ilk dozunu 2 ay 10 günlükken yaptırmıştık ikinci doz için bütçemiz yoktu şimdi yaptırsam geç mi oldu geç yaptıran var mı
BalBademmmmmm Rueemeysa Şuan tam zamanı zaten yaptırmanızın geç kalmamışsınız ki. Ya 2-4 aylık yapıyorlar ya 3-5 aylıkken
Rueemeysa BalBademmmmmm Fatimaafr Nazlican teşekkür ederim hepinize iki doz olandan yani rotarix yaptırdık burda ki sağlık ocağı hemşiresi sanki geç kalmışım gibi konuştu o yüzden burdan da sormak istedim yarın yaptırcaz inşallah 😊