mislinabebek Hanımlar kızım 4 gün sonra 4 aylık. Normalde çok güleç bi çocuktur özellikle sabah gülücükler saçarak uyanır ama bugün ağlaya ağlaya bi hal oldu bu atakmı oluyor 🙄