Eşim diyor ki her gün ev işi yapma. Kendine, kızımıza vakit ayır diyor. Haklı. Yapma yahu ne olacak. Bu çocuk iki kişinin çocuğu. Akşam eşim işten gelince işleri beraber yapıyoruz eğer çoksa iş. Kızımla etkinlik yapıyorum, yürüyüş yapıyoruz, gezmelere gidiyorum. Akşam yemeğini geceden belirliyorum bana kolaylık oluyor. İnanın bu zamanlar geri gelmiyor.