Lütfen tek olmadığı mı bu sürecin de geçeceğini söyleyin. Bebeğim doğundan beri iştahsızdı ama hep düzenli kilo alır hep kontrollerinde ölçümleri normal çıkardı. Bi şekilde düzelmişti iştahsızlığı.
Şuan 18 aylık tek lokma bi şey yemiyor. Mamayı sabah ve akşam verdirdik şimdi mecbur yemiyor diye tekrar gün içinde veriyorum. Onu da tüm gün 120 cc mama ile duruyor. Dişi çıkıyor dili de yara olmuş. Ama artık yeme konusunda sabrım tükenmiş gibi dayanamıyorum..