Merhaba ben bebeğime emzirip sütüm yetmediği için biberonla mama veriyorum. 1 aya kadar sırıngayla verdim ama mama miktarı arttığı için biberona döndüm mecburen 1 aydan daha fazladır da biberonla veriyorum meme reddi olur mu diye korkarak veriyordum korktuğum başıma mı geldi 😢
bir iki gündür gün içerisinde bebeğim emmek istemiyor gece uyandığında yarı uykuluyken cok güzel emiyor 2 ay atağı olabilir mi yoksa meme reddi mi deneyimli arkadaşlar fikir verirse sevinirim