Cnm12 Öncelikle uslubunuz çok çirkin. Postunuzda kendiniz belirtmiştiniz
***Sebze ile meyve ile başlamalıyım diye bende buna istinaden meyve ile asla başlamaz dedim ki doğru bir şey söyledim. Meyveye alışan tadan çoçuklar sebzeyi çok zor kabul ederler.
***İlk olarak pirinç unu tarzında mamalarla muhallebi yapıp kaşıkla yemesine mi alıştırsam? Diyede soran sizsiniz eee ben yorum yapınca mı çok biliyor oldum! 4.aylık bebek kıtır kıtır yemeyeceğine göre tabiki kaşıkla mama yiyebilir.
Ayrıca yemeklere pirinç unu koyulmaz, pirinç ununun zararını buradaki postlara rağmen hala bilmeyen insan cahildir benim için.
Hipp markasının mamaları var evet, ama siz direkt bu şekilde yazsaysınız ona göre yorum yapardım. Postunuz ve cevaplarınız ile tezat oluşturuyorsunuz.
Ayrıca bilgili olduğuma inanıyorum.Son cümlenizde çok itici.
Hepimiz anneyiz çok şükür🌺Allah kimsenin evladına dert, tasa vermesin. Hiç bir can’a zeval gelmesin tabi kide.