uykularharamolduuu Minikooo 4.5 aylıkken kucağında 1-2 dk ile başladım. Şuan 5 buçuk aylığız bebeyatmaza koyuyorum 5-10 dakika kadar.
Nursena0606 Minikooo 4.ayda başladım kucağımda oturtmaya. 5. Ayda ek gıdaya başladık ve artık destekli oturtmaya başladım. 6 aylıkken desteksiz oturdu.
Minikooo uykularharamolduuu internet 4.ayda kucakta başlanabilir diyo. Ama daha erken gibi geldi bana
Minikooo Nursena0606 bendemi başlasam artık dün doktor kontrolümüz vardı hiç bişey demedi bu konuda açıkçası
Bluesmommy Benim bebeğim 3.5 aylık yatmaya tahammülü yok kendini kaldırıyor oturur pozisyona o yüzden kucakta oturur pozisyonda duruyor hep. Bence bebekten bebeğe değişen bir şey bebeğinizin hareketlerine ve doktorunuza göre karar vermelisiniz buna.
Nursena0606 Minikooo birçok doktor 6. Ayda ek gıda alacağı için desteksiz oturması gerektiğini söylüyor. Ben de öyle yaptım ve hiçbir sorun yaşamadım. Bir kısım da 6. Ayda oturmaya başlayın diyor ama çocuk 7-8 aylık oluyor oturamıyor yemek yiyemiyor. O yüzden bence başlayın.