Merhabalar
Emzirme döneminde aşırı saçlarım dökülüyor biliyorum geçecek diyorlar ama bu durum artık çok can sıkıcı olmaya başladı
Saçlarım belime kadardı 40. Günlük ten sonra saçları kısa kestim ama yine dökülüyor.
Çözüm bulabilen var mı aklıma gelen vitamin kan eksikliğinden
Dolayı muhtemelen tahlil yaptırmam lazım
Çözümü var mı???